Υπάρχουν στιγμές που νομίζεις ότι έχεις τα πάντα και σε μια στιγμή να τα χάνεις για μια πρώην. Υπάρχουν φορές που αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες, τα βάζεις με τον εαυτό σου και φτάνεις σε σημείο που λες ότι δεν αξίζεις τίποτα. Ματώνεις μέρα με τη μέρα που βλέπεις ότι ο άνθρωπος που νόμιζες στήριγμά σου να βγαίνει με τη πρώην του, να πηγαίνει σπίτι της να κοιμάται, να μιλάνε συνέχεια με μηνύματα μπροστά στα μάτια σου και να σου αναφέρει ότι τη βλέπει μόνο φιλικά για να μπορεί να σε θεωρεί και εσένα δεδομένη και να έχει την άλλη να τον ιντριγκάρει γιατί είναι αδύνατη και επειδή έχει αυτοκίνητο. Αυτά τον κάνουν ευτυχισμένο και το χειρότερο σε όλο το σενάριο είναι να σου λέει ότι επειδή είσαι χοντρή δεν θέλω να κάνουμε έρωτα και να σου βάζει ένα μαχαίρι στο λαιμό ότι άμα δεν γίνεις σαν τη πρώην δεν θα είμαστε μαζί. Να σου αναφέρει ότι θέλει να είστε μαζί, να παντρευτείτε, να έρθει ένα παιδάκι, αλλά επειδή έχεις παραπάνω κιλά να μην θέλει.
Δεν έχει τα κότσια να πει ότι αυτό που υπήρχε 13 χρόνια πλέον δεν υπάρχει. Τα πετάει στα σκουπίδια για χάρη της. Και το ακόμη χειρότερο, δεν καταλαβαίνει ότι η άλλη θέλει να τον εκμεταλλευτεί για τα λεφτά και να του φορτώσει το παιδί από το πρώην γάμο της. Έφτασα 2 φορές στο χείλος του γκρεμού να αυτοκτονήσω για χάρη του, γιατί ξέρω ότι ποτέ δεν θα φύγει από αυτή και να γίνει ο παλιός καλός εαυτός του. Θέλω να παλέψω για τον εαυτό μου, αλλά νιώθω ότι λείπει ένα μεγάλο κομμάτι από τη ζωή μου χωρίς αυτόν. Πώς θα προχωρήσω; Πώς θα πάρω την απόφαση να φύγει από τη καρδιά και το μυαλό μου; Ξέρω, αυτό που θα πω μπορεί να σας πειράξει, αλλά τον αγαπάω ακόμα. Θα τον συγχωρούσα αν έβλεπα κινήσεις ότι τη διώχνει και προσπαθεί να με ξαναδιεκδικήσει.
Χρύσα Μ.





Απάντηση